Lempäälän sisäkenttien mestaruuskilpailut 2019

Kristina Kihn ja Olivia Naskali

Tulokset

Kiitos kaikille osallistujille!

Mukavaa loppukevättä ja ulkokauden odotusta koko tennisväelle!

Tennisterveisin Timo Reunanen / LeTS

Sisähallitenniksen 2019 voittajat sarjoittain:

Miehet kaksinpeli AMikko Lehtinen
Miehet kaksinpeli BJohn-Erik Hagström
Miehet nelinpeliMikko Lehtinen/Timo Kujanpää
Naiset nelinpeliElisa Pelttari/Ene Härkönen
M60 kaksinpeliJan Söderström
Tytöt kaksinpeliKristina Kihn
Pojat 14 kaksinpeliTheo Maijala
Pojat 16 kaksinpeliMarkus Lahti

Tulokset

Kaaviot ja otteluohjelma

Ohessa on tenniskilpailujen otteluohjelmat ja kaikki kaaviot.

Sisähallitennis 2019 kaaviot ja otteluohjelma

Ottelut pelataan Kuljun liikuntahallilla, Lempoisten ja Sääksjärven liikuntahallilla. Huomioikaa otteluohjelmasta oikea pelipaikka ja (arvioitu) aloitusaika.

Pelipaikat
- Kuljun liikuntahalli, osoite Tampereentie 262
- Lempoisten liikuntahalli, osoite Koulutie 8, käynti E-ovesta (seinässä olevan kellon alla) portaat alas
- Sääksjärven liikuntahalli, osoite Tampereentie 422

Huom! Kaikkien hallien ovet ovat koko ajan lukittu ja sisään pääsee soittamalla ovikelloa. Soitto näkyy hallin puolella, josta voi oven avata. Ovea ei saa kiilata pysyvästi auki, sillä se aiheuttaa hälytyksen.

Kilpailunjärjestäjän puolesta toivomme, että pelaajat ovat ajoissa pelipaikalla. Lohkopeleihin osallistuvat juniorit saapuvat kaikki paikalle merkittynä aloitusaikana. Tarkka ottelujärjestys sovitaan sitten kisapaikalla.

Mahdollisessa muuttuneessa tilanteessa otamme yhteyttä pelaajiin. Toivomme aikuispelaajien osalta oma-aloitteellisuutta, sillä kilpailunjohtaja ei ole aina paikalla otteluja käynnistämässä tai jakamassa palkintoja.

Kisoissa on siis palkinnot!

Mukavia kisaja kaikille pelaajille!

Tennisterveisin
Timo Reunanen, kilpailunjohtaja p. 044-4166535

-----

Kilpailukutsu

Lempäälän sisäkenttien mestaruuskilpailut 16.-17.3.2019

Juniorisarjat

• T ja P10 Minitennis
  • T ja P12 2-peli
  • T ja P14 2-peli
  • T ja P16 2-peli
  • P16 4-peli

Yleiset ja seniorisarjat

• M yleinen 2-peli
  • M yleinen 4-peli
  • N yleinen 2-peli
  • N yleinen 4-peli
  • M50 2-peli
  • M60 2-peli
  • Miehet harrastajasarja 2-peli
  • Naiset harrastajasarja 2-peli

- Ottelut pelataan Kuljun, Lempoisten ja Sääksjärven liikuntahalleissa. Nuorimmat juniorisarjat (10- ja 12-vuotiaat) pelataan lauantaina, vanhemmat juniorisarjat sunnuntaina sekä yleiset ja seniorisarjat la-su.
- Järjestäjillä on oikeus yhdistää sarjoja tai siirtää pelaaja toiseen sarjaan mikäli osallistujamäärä niin edellyttää, sarjat voidaan myös pelata eri pelisysteemeillä (cup- tai lohkokaavio).
- Osallistumisoikeus lempääläisillä sekä Lempäälän Tennisseuran jäsenillä, osallistuminen enintään kahteen sarjaan.
- Harrastajasarjoihin voivat osallistua pelaajat, joilla ei ole tenniksen virallista tasoitusta.
- Ilmoittautumiset LeTS / Timo Reunanen reunanen.timo@luukku.com tai 044-4166535 (tekstiviestillä) tiistaina 12.3. klo 18 mennessä. Ilmoittautukaa rohkeasti mukaan, kaikille löytyy sopiva sarja ja pelisysteemi.
- Otteluajat lets.sporttisaitti.com torstaina 14.3. illasta lähtien.

Lempäälän Tennisseura ry                        Lempäälän Liikuntapalvelut

TERVETULOA TENNISKISOIHIN!