Ilmoittautuminen kesän 2024 ryhmiin

Lempäälän Tennisseuran haluaa tarjota kaikille kiinnostuneille ohjattuja tenniksen harrastus- ja pelimahdollisuuksia. Järjestämme ohjattua pienryhmätoimintaa sekä lapsille/nuorille että aikuisille.

Tulevana kesänä tennis-/ryhmätoimintaa järjestetään seuran vuoroilla Sääksjärven tenniskentillä (tiistaisin ja torstaisin) sekä Hakkarin tenniskentillä (maanantaisin ja keskiviikkoisin) päivä-, iltapäivä- ja ilta-aikaan. Pyrimme myös parhaamme mukaan huomioimaan toiveenne harjoitusryhmien, -määrien ja -ajankohtien suhteen.

Pyydämme ilmoittautumaan kesän toimintaan ensisijaisesti palauttamalla ao. ilmoittautumislomake. Ilmoittautumisen voi myös tehdä vapaamuotoisesti sähköpostilla osoitteeseen reunanen.timo(at)luukku.com. Ilmoittautumiset 12.5.2024 mennessä.

Kesäkauden tennisryhmät ovat arkipäivisin vk 22-33 välisenä aikana (kesä-elokuu 27.5.-18.8.2024). Ohjaajien/valmentajien kesäloma ja ryhmien tauko on viikoilla 27-28 (1.-14.7.2024). Osallistua voi myös pelkästään ennen kesälomaa olevaan tai sen jälkeiseen jaksoon.

Ohjattujen ryhmien harjoituskerran pituus on 1-1,5h ja hinta 15-20 eur/h. Kesän kausimaksu määräytyy harjoitusmäärien (h/vk) mukaisesti. Mitä enemmän harjoituksia on, sitä alempi on tuntihinta.

Mikäli sinulle tulee kesän aikana poissaoloja, niin voit käydä korvaamassa niitä muissa vastaavissa ryhmissä. Huomioimme tapauskohtaisesti myös pidemmät poissaolot (esim. sairastumiset tai loukkaantumiset).

Ilmoittautuminen kesän 2024 tennisryhmiin

*

Seuralla (Lempäälän Tennisseura) on oikeus ottaa valokuvia tapahtumissaan.
Valokuvauslupa oikeuttaa seuran julkaisemaan kuvia seuran verkkosivustoilla ja julkaisuissa.

*

HUOM! Kun olet täyttänyt ilmoittaumislomakkeen, niin paina "Lähetä". Lomakkeen lähettämisen jälkeen saat kuittauksen ilmoittaumisesta sekä näyttöön että sähköpostiosoitteeseesi.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.