Markun pytty -kiertopalkinto

Markun pytty -kiertopalkinnon lahjoitti Lempäälän Tennisseuralle Markku Myyryläinen vuonna 2009. Markku toimi 25 vuotta Lempäälän liikuntatoimenjohtajana ja viisi vuotta liikuntapaikkakoordinaattorina. Hänet tunnetaan myös intohimoisena tennismiehenä, joka laittoi vuonna 1986 ensimmäiset kunnanmestaruuskilpailut pystyyn, sekä useita kymmeniä sen jälkeen. Markku oli myötavaikuttamassa Hakkarin ulkokenttien peruskorjauksiin, Sääksjärven ulkokenttien rakentamiseen, sekä tenniskenttien saamiseen Kuljun ja Sääksjärven liikuntahalleihin.

Lempäälän Tennisseura jakaa kiertopalkinnon vuosittain kauden päätöstilaisuudessa. "Markun pytty"- kiertopalkinnon voi saada kuka vain seuran toiminnassa mukana oleva. Kiertopalkintoon ei ole yksittäistä kriteeriä, vaan sen voi ansaita joko yksittäisestä merkittävästä suorituksesta, pitkäaikaisesta työstä, kehittymisestä tai muusta vastaavasta ansiosta.

Markun pytty -kiertopalkinnon saajat

VuosiKiertopalkinnon saaja
2021Ei jaettu
2020Ei jaettu
2019Suheil Lizana
2018M45 SM-liigapelaajat:
Jussi Korpela, Vesa Nieminen ja Juha Pärkkä
2017Pekka Kärkkäinen
2016Lempäälän Tennisseuran sarjatenniksen ykkösjoukkue
2015Iida Valkama
2014Lempäälän Tennisseuran M70-seniorijoukkue:
Mauri Onttonen, Pauli Hietamäki
2013Olli Nieminen
2012Juhani Marjamaa
2011Mikko Myyryläinen
2010Sofia ja Julia Rantanen
2009Mikko Lehtinen

2014 kiertopalkinnon saivat seuran ensimmäisen M70-joukkueen pelaajat Mauri Onttonen ja Pauli Hietamäki. Kuvassa palkintoa vastaanottamassa Mauri Onttonen (vas), sekä jakamassa seuran puolesta Timo Reunanen.
2015 kiertopalkinnon sai Iida Valkama
2017 kiertopalkinnon sai