Lempäälän sisäkenttien mestaruuskilpailut 2020

KILPAILUT ON PERUTTU

Kaaviot ja otteluohjelma

Ohessa on tenniskilpailujen otteluohjelmat ja kaikki kaaviot.

Sisähallitennis 2020 kaaviot ja otteluohjelma

Ottelut pelataan Kuljun ja Lempoisten liikuntahalleilla. Huomioikaa otteluohjelmasta oikea pelipaikka ja (arvioitu) aloitusaika.

Pelipaikat
- Kuljun liikuntahalli, osoite Tampereentie 262, käynti kirjaston puoleisesta etuovesta
- Lempoisten liikuntahalli, osoite Koulutie 8, käynti E-ovesta (seinässä olevan kellon alla) portaat alas

Huom! Hallien ovet ovat koko ajan lukittu ja sisään pääsee soittamalla ovikelloa. Soitto näkyy hallin puolella, josta voi oven avata. Ovea ei saa kiilata pysyvästi auki, sillä se aiheuttaa hälytyksen.

Kilpailunjärjestäjän puolesta toivomme, että pelaajat ovat ajoissa pelipaikalla.

Mahdollisessa muuttuneessa tilanteessa otamme yhteyttä pelaajiin. Toivomme etenkin aikuispelaajien osalta oma-aloitteellisuutta, sillä kilpailunjohtaja ei ole aina paikalla otteluja käynnistämässä tai jakamassa himoittuja mestaruusmitaleja (koskee sunnuntaita Kuljussa).

Kisoissa on siis palkinnot!

Mukavia kisoja kaikille pelaajille!

Tennisterveisin
Timo Reunanen, kilpailunjohtaja p. 044-4166535

Kilpailukutsu

Lempäälän sisäkenttien mestaruuskilpailut 14.-15.3.2020

Juniorisarjat

• T ja P10 Minitennis
  • T ja P12 2-peli
  • T ja P16 2-peli
  • T ja P18 2-peli
  • P18 4-peli

Yleiset ja seniorisarjat

• M yleinen 2-peli
  • M yleinen 4-peli
  • N yleinen 2-peli
  • N yleinen 4-peli
  • M60 2-peli
  • Miehet harrastajasarja 2-peli
  • Naiset harrastajasarja 2-peli

- Ottelut pelataan Kuljun ja Lempoisten liikuntahalleissa. Nuorimmat juniorisarjat pelataan sunnuntaina, muut sarjat la-su.
- Järjestäjillä on oikeus yhdistää sarjoja tai siirtää pelaaja toiseen sarjaan mikäli osallistujamäärä niin edellyttää, sarjat voidaan myös pelata eri pelisysteemeillä (cup- tai lohkokaavio).
- Osallistumisoikeus lempääläisillä sekä Lempäälän Tennisseuran jäsenillä, osallistuminen enintään kahteen sarjaan.
- Harrastajasarjoihin voivat osallistua pelaajat, joilla ei ole tenniksen virallista tasoitusta.
- Ilmoittautumiset LeTS / Timo Reunanen reunanen.timo@luukku.com tai 044-4166535 (tekstiviestillä) tiistaina 10.3. klo 18 mennessä. Ilmoittautukaa rohkeasti mukaan, kaikille löytyy sopiva sarja ja pelisysteemi.
- Otteluajat lets.sporttisaitti.com torstaina 12.3. illasta lähtien.

Lempäälän Tennisseura ry                        Lempäälän Liikuntapalvelut

TERVETULOA TENNISKISOIHIN!