Lempäälän ulkokenttien mestaruuskilpailut 2023

Lempäälän mestaruuskilpailut 18.–20.8.2023

Tulokset

Kiitos kaikille osallistujille!

Ulkokenttätenniksen 2023 voittajat sarjoittain:

Miehet kaksinpeliJussi Ylönen
Miehet nelinpeliOlli Nieminen/Aleksi Nieminen
Naiset kaksinpeliHanna Ypyä
M60 kaksinpeliIlari Laiho

Kaikki kaaviot ja ottelutulokset ao. linkistä.

Kaikki tulokset

Otteluohjelmat ja kaaviot

Kaikki ottelut pelataan Sääksjärven tenniskentillä.

Ottelut on aikataulutettu etupainotteisesti viikonlopulle. Näin järjestäjällä on pelivaraa, mikäli esim. sade viivyttäisi otteluja. Muutamien loppupelien aikataulut myös sovitaan sitten pelaajien kesken.

Pelaajilta toivotaan omatoimisuutta mm. lauantaina, mikäli kilpailunjohtaja ei ole koko ajan paikalla.

Tennisterveisin,

Timo Reunanen p. 044-4166535

Kilpailukutsu

Juniorisarjat
T ja P10 2-peli
· T ja P12 2-peli
· T ja P14 2-peli
· T ja P16 2-peli

Yleiset ja seniorisarjat
· Miehet 2-peli

· Miehet 4-peli
· Naiset 2-peli
· Naiset 4-peli
· M60 2-peli
· Miehet harrastajasarja 2-peli
· Naiset harrastajasarja 2-peli

· Ottelut pelataan Sääksjärven tenniskentillä
· Juniorisarjat pelataan pääasiassa LAUANTAINA
· Järjestäjillä on oikeus yhdistää sarjoja tai siirtää pelaaja toiseen sarjaan mikäli osallistujamäärä niin edellyttää, sarjat voidaan myös pelata eri pelisysteemeillä (cup- tai lohkokaavio)
· Osallistumisoikeus lempääläisillä, Lempäälän kesäasukkailla sekä Lempäälän Tennisseuran jäsenillä, osallistuminen enintään kahteen sarjaan
· Harrastajasarjoihin voivat osallistua pelaajat, joilla ei ole tenniksen virallista tasoitusta
· Ilmoittautumiset ensisijaisesti ao. lomakkeen kautta tai LeTS / Timo Reunanen 044-4166535, reunanen.timo(at)luukku.com ke 16.8. klo 20 mennessä
· Otteluajat lets.sporttisaitti.com viimeistään torstaina 17.8.

LEMPÄÄLÄN TENNISSEURA ry                                 LEMPÄÄLÄN LIIKUNTAPALVELUT

Ilmoittautuminen kesän 2023 kisoihin

Seuralla (Lempäälän Tennisseura) on oikeus ottaa valokuvia tapahtumissaan.
Valokuvauslupa oikeuttaa seuran julkaisemaan kuvia seuran verkkosivustoilla ja julkaisuissa.

Huom! Kun olet täyttänyt ilmoittaumislomakkeen, niin paina "Lähetä". Tämän jälkeen voit vielä tarkistaa ja muokata ilmoittautumistietoja. Mikäli kaikki tiedot ovat oikein paina vielä toisen kerran "Lähetä", jolloin ilmoittauminen on tehty. Saat kuittauksen ilmoittaumisesta sekä näyttöön että sähköpostiosoitteeseesi.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.