Lempäälän ulkokenttien mestaruuskilpailut 2021

Lempäälän mestaruuskilpailut 20.–22.8.2021

Tulokset

Kiitos kaikille osallistujille!

Mukavaa alkavaa syksyä koko tennisväelle!

Tennisterveisin Timo Reunanen / LeTS

Ulkokenttätenniksen 2021 voittajat sarjoittain:

Miehet kaksinpeliArttu Lohi
Miehet nelinpeliVesa Nieminen / Aleksi Nieminen
Naiset nelinpeliLili Kihn / Mervi Vuorinrn
Miehet harrastajasarja kaksinpeliSampo Ropponen
Miehet 60 kaksinpeliIlari Laiho
Pojat kaksinpeliMatias Kivitalo

Kaikki kaaviot ja ottelutulokset ao. linkistä.

Kaikki tulokset

Otteluohjelma ja kaaviot

Kaikki ottelut pelataan Sääksjärven tenniskentillä.

Kilpailunjärjestäjän puolesta toivomme, että pelaajat ovat ajoissa paikalla. Mahdollisessa muuttuneessa tilanteessa otamme yhteyttä pelaajiin. Toivomme myös aikuispelaajien osalta oma-aloitteisuutta, mikäli kilpailunjohtaja ei ole aina paikalla ottelua käynnistämässä tai mitaleja jakamassa.

Ottelut on aikataulutettu etupainotteisesti viikonlopulle. Näin järjestäjällä on pelivaraa, mikäli esim. sade viivyttäisi otteluja.

Pelattavat kaksinpelisarjat on muodostettu tarvittaessa yhdistelemällä eri sarjoihin ilmoittautuneita pelaajia. Ilmoitettuja peliesteitä on pystytty huomioimaan. Mikäli otteluohjelmassa tulee ongelmatilanteita, niin ne ratkotaan sitten yhdessä sopien. Muutamien loppupelien aikataulut myös sovitaan sitten pelaajien kesken.

Tennisterveisin,

· Naiset harrastajasarja 2-peli

· Ottelut pelataan Sääksjärven tenniskentillä
· Juniorisarjat pelataan pääasiassa LAUANTAINA
· Järjestäjillä on oikeus yhdistää sarjoja tai siirtää pelaaja toiseen sarjaan mikäli osallistujamäärä niin edellyttää, sarjat voidaan myös pelata eri pelisysteemeillä (cup- tai lohkokaavio)
· Osallistumisoikeus lempääläisillä, Lempäälän kesäasukkailla sekä Lempäälän Tennisseuran jäsenillä, osallistuminen enintään kahteen sarjaan
· Harrastajasarjoihin voivat osallistua pelaajat, joilla ei ole tenniksen virallista tasoitusta
· Ilmoittautumiset ensisijaisesti ao. lomakkeen kautta tai LeTS / Timo Reunanen 044-4166535, reunanen.timo(at)luukku.com ti 17.8. klo 20 mennessä
· Otteluajat lets.sporttisaitti.com viimeistään torstaina 19.8.

LEMPÄÄLÄN TENNISSEURA ry                                 LEMPÄÄLÄN LIIKUNTAPALVELUT

Ilmoittautuminen kesän 2021 kisoihin

*

Seuralla (Lempäälän Tennisseura) on oikeus ottaa valokuvia tapahtumissaan.
Valokuvauslupa oikeuttaa seuran julkaisemaan kuvia seuran verkkosivustoilla ja julkaisuissa.

*

Huom! Kun olet täyttänyt ilmoittaumislomakkeen, niin paina "Lähetä". Tämän jälkeen voit vielä tarkistaa ja muokata ilmoittautumistietoja. Mikäli kaikki tiedot ovat oikein paina vielä toisen kerran "Lähetä", jolloin ilmoittauminen on tehty. Saat kuittauksen ilmoittaumisesta sekä näyttöön että sähköpostiosoitteeseesi.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.